Eerste weekje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simone & Kevin - WaarBenJij.nu Eerste weekje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simone & Kevin - WaarBenJij.nu

Eerste weekje

Door: Simone & Kevin

Blijf op de hoogte en volg Simone & Kevin

11 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

Onze dreamtrip is begonnen! De eerste 5 dgn BKK zitten erop. We zijn inmiddels al heel wat taxi's, brommertjes en tuk-tukjes verder en uiteraard zijn de eerste shoppings gedaan ;)Hollanders dat we zijn hebben we ook een fietstocht van 3 uur gedaan, BKK by night. Hoe hollands ook, een echte aanrader mocht je nog een x in BKK komen.
De eerste dgn waren top! Als ons reisje zo doorzet zijn wij helemaal happy:))
Liefs, K&S.

• 11 Maart 2014 - 18:10

Ellen En Ludo Van Hese:

Hoi kinders!
    Gaaf hoor, dat jullie het zo goed hebben en leuk, dat we zo goed op de hoogte blijven.
    Als we zo die foto's zien, dan willen we direct een vlucht boeken, maar ja je kunt natuurlijk niet alles hebben. Wij mogen nog in ieder geval een tijd doorwerken en uitkijken naar een volgende vakantie, misschien wel ergens bij jullie.

Dikke knuffels van Ellen en Ludo en Boris natuurlijk!

Sowardi kap (of zoiets) !!!!
    xxxxxxxxx

• 11 Maart 2014 - 18:17

Martijn :

Hee topstad is het he..... Gefietst met Ko van Kessel? Ga jullie volgen...

• 11 Maart 2014 - 22:01

Evelien:

Jaaaa een berichtje! Fijn! Wat heerlijk dat jullie het zo top hebben! Leuk! Xxxx

• 11 Maart 2014 - 22:27

Ralph:

Ik zie 4 foto's met drank en een Thaise Eiffeltoren.... Zal ik de Jellinek vast reserveren?

• 25 Maart 2014 - 00:31

Hillie:

Leuk om jullie te volgen, jullie genieten ervan met een lekker glaasje wijn! Wel aan jullie toevertrouwd! De foto van die toren, geweldig!! Heel veel liefs van ons!!

• 25 Maart 2014 - 00:31

Hillie: