goodbye BKK - hello Changmai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Simone & Kevin - WaarBenJij.nu goodbye BKK - hello Changmai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Simone & Kevin - WaarBenJij.nu

goodbye BKK - hello Changmai

Door: Simone & Kevin

Blijf op de hoogte en volg Simone & Kevin

19 Maart 2014 | Thailand, Chiang Mai

10 dagen BKK achter de rug. We hebben het heel luxe afgesloten door de 2 laatste dagen te vertoeven in de towerclub [lebua]. Wauw, wat een ervaring zeg! Uitzicht over heel BKK[we zaten op de 53e verd.]. Cocktails gedronken in de skybar, natuurlijk even gecheckt waar hangover dudes hebben uitgehangen en heerlijk baantjes gezwommen in het zwembad.
Kevin was wel bijna dood tijdens het ontbijt, hij nam een overheerlijk stukje sushi met krab of nee sushi met glas!!!! Dat was best gevaarlijk. Gelukkif kwam Kevin er op tijd achter en heeft hij er zelfs een nachtje gratis tukken maar dan op de 59e verdieping uitgesleept! Wanneer het Songkran is [Thais nieuwjaar op 13 april wensen we elkaar gewoon nog een keer HNY] zitten wij daar dus gewoon weer, dankzij een stukje glas. Je kunt dus wel zeggen dat we na dit pijnlijke, bijna dodelijke incident [Kevin had welgeteld 1 druppel bloed] enorm goed behandeld zijn;].

Goed, op naar Chiang mai. Om 2200 de trein in, heerlijk getukt in de treinZe majen nl. Een superfijn bedje voor je op. De volgende dag was iets minder want de trein ging stuk, 4 uur vertraging, maar ach, wij zaten in de enige airconditioned treincoupe dus dat viel reuze mee.
Het is een verademing om in CM te zijn. Hoewel dit ook een grote stad is merk je daar veel minder van dan in BKK. Het guesthouse is super! Vriendelijke mensen, nette kamers en een super relaxte sfeer. Vandaag een brommer/scooter gehuurd en de nodige wats bekeken en heerlijk gechilled in een hutje aan de lake. Nog 3 dagen in deze mooie stad en dan door naar Chiang rai! Tot zover! Sa wa di kaaaa!! X K&S.

• 19 Maart 2014 - 15:57

Bert:

Dat is weer een leuk berichtje (op de glassplinter na). Mooie foto's daar in het verre, verre oosten. Er is veel goud dat er blinkt. Fraaie architectuur die tempels. Meneer Boeddha is rijk vertegenwoordigd in die omstreken. Doe hem de groeten en nog veel plezier op jullie reis.
    Doeg.......Marianne en Bert.

• 19 Maart 2014 - 20:07

Chantal:

Hi schatjes,

Wat een prachtige foto's. Leuk dat jullie ons steeds zo op de hoogte houden. Superdecadent die foto's van Simone met een heerlijk wijntje en dat uitzicht. Ongelofelijk. Hey Kev, best eng dat stuk glas joh. Schrok je niet enorm? Wat gaaf dat je er een extra nachtje uit hebt kunnen slepen.

Ik vond die foto's van die tempel ook heel mooi. Hebben jullie daar gewoon rondgekeken of hebben jullie nog een monnik gesproken?

Fijn dat Changmai een rustigere stad is, kun je even bijkomen. Heerlijk dat jullie het zo fijn hebben. Hoop jullie gauw een keertje live te spreken.

Veel liefs Chantal

• 29 Maart 2014 - 12:42

Frenk:

Kevin,

Ik weet niet of je er nog zit maar ik bekijk je op een afstand.. Ik ben blij voor jou dat je het zo naar je zin hebt - met je vriendin (?) Er valt veel te zeggen maar het komt erop neer dat ik jou alle geluk wens die je een vriend maar kan wensen en als ik die foto's zo zie dan doet me dat goed. Ook al ben je sowieso een levensgenieter haha.

Zorg je wel dat je al de continenten heb bezocht voor je dertigste?

Veel plezier nog en Hou je haaks ;-)

Frenk.

• 01 April 2014 - 15:54

Gerardus En Betty:

Simone en Kevin,

Geweldig, dat jullie zo genieten. Voor ons leuk om jullie te volgen en tot zo ver zien we toch wel veel bekende plekken. Veel plezier nog.

Groetjes Gerardus en Betty